دوره جامع تولید و مدیریت محتوا به همراه تضمین شغلی(تخفیف علامه ای ها)

۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۲۲۶ اخبار رویداد آتی
تعداد بازدید:۱۰۱۳
دومین کمپ تولید محتوا شتابدهنده بانا با حمایت مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی در آذر و دی ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد
دوره جامع تولید و مدیریت محتوا به همراه تضمین شغلی(تخفیف علامه ای ها)

با توجه به ظهور و گسترش فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات و شکل‌گیری شبکه‌های مجازی و ورود شرکت‌ها به این فضا به منظور معرفی خدمات و محصولات خود و فروش آن، تولید و مدیریت محتوا بخشی جدا نشدنی از شرکت‌ها شده است. تولید محتوای خوب به یک شرکت کمک می‌کند تا برای بازدیدکنندگان سایت خود اعتمادسازی کند، به صورت هدفمند و با هزینه‌ی کم بازاریابی نماید و به برندسازی شرکت خود کمک کند. شرکت‌ها می‌توانند با کمک تولید محتوا، قدرت اثرگذاری خود را افزایش داده و با توجه به بازخوردهای گرفته شده از مخاطبان خود، بازار هدف خود را بشناسند و برای آینده‌ی شرکت پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند. 

در هر سایت انواع متفاوتی از محتوا می‌تواند قرار بگیرد. انواع محتوا به صورت زیر می‌باشد:

۱. محتوای متنی

۲.محتوای تصویری ویدیویی

۳.محتوای صوتی

۴.محتوای تصویری عکس

هر نوع از مدل‌های محتوای ذکر شده، آداب و نکات منحصر به فرد خود را دارند که یک کارشناس تولید محتوا به آگاهی از این نکات نیازمند می‌باشد و متاسفانه محتوای مناسب و استانداردی با هدف آموزش یک کارشناس تولید محتوا، موجود نمی‌باشد و این در حالی است که  به صورت ماهانه حداقل ۲۰۰ موقعیت شغلی در سایت‌های کاریابی در این حوزه ارائه می‌گردد و در فرصت‌های ارائه شده، اکثر شرکت‌ها به دنبال افرادی دقیق و علاقه‌مند بوده که آشنایی مقدماتی با اصول اولیه تولید و مدیریت محتوا را داشته باشند و تمایل به یادگیری در آن‌ها قابل توجه باشد.

با توجه به تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط تیم شتابدهنده تلنت بانا، اولین دوره‌ی کمپ تولید محتوای شتابدهنده بانا در شهریور و مهر ماه سال ۱۳۹۹ در طی ۵ هفته با حضور ۲۴ نفر شرکت‌کننده برگزار گردید. با توجه به استقبال گسترده از اولین کمپ تولید محتوا شتابدهنده بانا، دومین کمپ تولید محتوا با هدف تربیت کارشناسان تولید محتوای آینده در آذر و دی ماه  برگزار خواهد شد.

 

 

با توجه به تجربه‌های اولین کمپ تولید محتوا برگزار شده در تابستان گذشته، دومین کمپ تولید محتوا شتابدهنده بانا به صورت مجموع ۴۵ ساعت آموزشی و ۱۳ ساعت حل تمرین و پروژه واقعی برنامه‌ریزی شده است. جزئیات دومین کمپ تولید محتوای شتابدهنده بانا به شرح زیر است:

۱.تولید محتوای متنی (۱۶ ساعت + ۴ ساعت حل تمرین)

۲.تولید محتوای تصویری (۸ ساعت + ۲ ساعت حل تمرین)

۳.دیجیتال مارکتینگ (۱۲/۵ ساعت + ۳ ساعت حل تمرین)

۴.مهارت‌های ورود به حوزه کاری (۸/۵ ساعت + ۴ ساعت حل تمرین)

 

دانشجویان دانشگاه علامه می‌توانند جهت شرکت در این دوره با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف ویژه‌ای برخودار شوند.

 
کد تخفیف
بلیت ثبت‌نام دوره جامع تولید و مدیریت محتوا
atu.bana
____-
کد تخفیف
بلیت ثبت‌نام دوره جامع تولید و مدیریت محتوا+تضمین شغلی
atu-bana

نظر شما :