نشست مشترک میان دانشجویان تاریخ دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی با مدیر مرکز رشد و نوآوری

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۱ کد : ۱۷۹۵۵ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۵
نشست مشترک میان دانشجویان تاریخ دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی با مدیر مرکز رشد و نوآوری

دکتر نقی زاده رئیس مراکز رشد و نوآوری دانشگاه

خودتان را باور کنید، تیم بسازید و حرکت کنید، درهای حوزه نوآوری به روی شما باز است.

در نشست مشترک میان دانشجویان تاریخ دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی، مدیر گروه، اعضای هیات علمی و با حضور دکتر نقی زاده رئیس مراکز رشد و نوآوری دانشگاه و خانم دکتر سعیدی سرپرست علمی مرکز نوآوری دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی، فرصت های نوآوری و کارآفرینی در حوزه علوم انسانی و به ویژه تاریخ  بررسی شد.

در این نشست صمیمی، دکتر نقی زاده ضمن معرفی زیست بوم نوآوری دانشگاه، به توضیح ظرفیت های بی نظیر نوآوری و کارآفرینی در میان دانشجویان دانشکده ادبیات و زبان های خارجی پرداختند. ایشان ضمن بیان مثال های مختلف، سه عنصر خودباوری، تیم سازی و کارگروهی و حرکت و فعالیت در این زیست بوم را سه عامل اصلی موفقیت در حوزه نوآوری برشمردند و از همه دانشجویان برای کمک به توسعه این زیست بوم یاری طلبیدند.

در ادامه نشست، سرکار خانم سعیدی سرپرست علمی مرکز نوآوری تولید محتوا مستقر در دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی به بیان نکاتی در ضرورت توسعه نوآوری و توجه به نیازهای جامعه پرداختند. همچنین دکتر میرکیایی مدیرگروه تاریخ و جناب دکتر مزینانی عضو هیات علمی گروه تاریخ، پیرامون ظرفیت های کارآفرینی و نوآوری در حوزه تاریخ همچون تاریخ شفاهی نکاتی را بیان نمودند.

در پایان دانشجویان به بیان سوالات، دیدگاه ها و ایده های خود پرداختند.

کلید واژه ها: نوآوری اخبار تاریخ


نظر شما :