آغاز طرح تابستانه کتاب با مشارکت گسترده کتابفروشی ها در سراسر کشور

۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۶۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۱
طرح تابستانه کتاب 97 از 30 مردادماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز به کار می کند.
آغاز طرح تابستانه کتاب با مشارکت گسترده کتابفروشی ها در سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب، طرح «تابستانه کتاب»با شعار«دانش گستری با حمایت از تالیف ایرانی» از 30 مردادماه در کتابفروشی های سراسر کشور آغاز می شود که بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف 15تا 25درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.

در نهمین دوره طرح های فصلی حمایت از کتابفروشی ها، 740 کتابفروشی ثبت نام کرده اند که تاکنون 690 کتابفروشی تایید شده اند. از بین کتابفروشی های تایید شده 97کتابفروشی در تهران، 84کتابفروشی در اصفهان، 83 کتابفروشی در خراسان رضوی و 73کتابفروشی در قم در طرح مشارکت دارند.

گفتنی است، از مجموع کل کتابفروشی های عضو طرح تابستانه کتاب 97، 112 کتابفروشی که عضو طرح عیدانه کتاب نبودند برای مشارکت در طرح تابستانه کتاب 97 ثبت نام کرده اند. از مجموع 112 کتابفروشی،22 کتابفروشی از تهران، 16کتابفروشی از خراسان رضوی، 10کتابفروشی از قم در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کرده اند.

نهمین دوره طرح های حمایتی از کتابفروشی ها با عنوان (تابستانه کتاب۹۷) از سه شنبه ۳۰ مردادماه در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور آغاز و در تهران به مدت ۷ روز و در سایر شهرها و شهرستان ها به مدت ۱۰ روز کتاب های تالیفی با یارانه ۲۵درصد و کتاب های ترجمه با یارانه ۱۵درصد عرضه می شود.

 

کلید واژه ها: طرح تابستانه کتاب


نظر شما :