اخبار - آرشیو

بازدید دانشجویان رشته علوم تربیتی از مرکز رشد و نوآوری دانشگاه

بازدید دانشجویان رشته علوم تربیتی از مرکز رشد و نوآوری دانشگاه

به منظور آشنایی با فضای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه روز شنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تعدادی از دانشجویان رشته علوم تربیتی به همراه اساتید خود از مرکز رشد و نوآوری دانشگاه بازدید کردند. در ابتدای بازدید، کارشناس مرکز رشد ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان به معرفی مختصری از مرکز و واحدهاهای فناور مستقر در مرکز رشد و نوآوری پرداختند. در ادامه، دانشجویان بازدیدی از شرکت‌ها و شتابدهنده‌های مستقر در مرکز چون: نوین تک، خانه خلاق و نوآوری نیتک، سی سوتک، فینووا، سریتامد، زاگرس، دات لاین و ... پرداختند و از نحوه ثبت ایده تا سرمایه گذاری نیز مطلع گردیدند و شرکت‌ها نیز آمادگی خود را برای همکاری با دانشجویان علامه در خصوص تولید محتوا و ... اعلام داشتند.

ادامه مطلب
هم‌اندیشی مدیر مرکز رشد و نوآوری با تیم‌های مستقر در دانشکده ادبیات و و زبانهای خارجی

هم‌اندیشی مدیر مرکز رشد و نوآوری با تیم‌های مستقر در دانشکده ادبیات و و زبانهای خارجی

در جلسه مشترک با حضور دکتر نقی زاده رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه، دکتر عبداللهی معاون پژوهشی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی و خانم دکتر سعیدی طلب سرپرست علمی مرکز تولید محتوا، و همچنین برخی از تیم های مستقر در مرکز علاوه بر بررسی ابعاد مختلف توسعه زیست بوم کارآفرینی و نواوری در دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی، راهکارهای بهبود و ارتقای خدمات نوآوری در این مرکز مورد بررسی قرار گرفت. فعالیت مستمر و نوآورانه، همکاری و هم افزایی میان تیم ها، لزوم کار تیمی و استفاده از ظرفیت های دانشجویی درون دانشکده مانند انجمن های علمی بخشی از موارد مطرح شده در جلسه بود. همچنین مقرر شد جلسات مشترک با حضور دانشجویان، اعضای هیات علمی و تیم های کارآفرین و موفق به صورت مستمر برگزار شود

ادامه مطلب
طرح ملی اثربخشی و کاربردی سازی علوم انسانی

طرح ملی اثربخشی و کاربردی سازی علوم انسانی

در راستای اجرای طرح اثربخشی و کاربردی سازی علوم انسانی با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جلسه مشترک میان جناب دکتر دهقانی معاون پژوهشی دانشگاه، دکتر نقی زاده مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه، دکتر گودرزی مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه و معاونین پژوهشی ۶ دانشکده منتخب در فاز اول، برگزار گردید. پس از ارائه مقدمات طرح توسط دکتر نقی زاده، مقرر شد تا طرح مذکور در ۴ محور برنامه های توسعه نوآوری مرتبط با افزایش و توازن جمعیت، سالمندی، تجربه دیجیتال در سازمان ها و گسترش کاربرد زبان فارسی پیگیری و اجرایی شود. همچنین مقرر شد تا موارد مختلف در قالب کمیته مشترک بررسی و نهایی گردد. همچنین در ادامه، آقای دکتر دهقانی فیروزآبادی طرح مذکور را برنامه ای تحولی در حوزه اثربخشی علوم انسانی ارزیابی کردند که با مشارکت تمامی ارکان دانشگاه می تواند حرکتی قابل توجه در مسیر تحول علوم انسانی در کشور باشد.

ادامه مطلب